top of page

תחרות סטודנטים

give it back +אחרת

אולם 4

17:00

DSC00301.jpg

אחרת

בימוי: עומר שמיר, אוניברסיטת תל אביב, עלילתי,

2019, 18:35 דקות

כאשר משפחה תל אביבית מגרשת דיירת, פליטה סודנית ואם חד-הורית, כיוון שזו אינה משלמת את שכר דירתה, האידאולוגיה הליברלית של המשפחה מתחילה להיסדק. נוגה (17), הבת הצעירה, מתעמתת עם אמה, דליה (52), כדי למנוע את גירוש הדיירת, אך מגלה מציאות מורכבת יותר משחשבה.

יום חמישי

05/12/19

מקבץ תחרות 

10.jpg

Give it Back!

בימוי: רוחמה ארנהלט, בית הספר לקולנוע מעלה, עלילתי, 2019, 14:14 דק'

אוליביה (12), עולה חדשה מארה"ב, מגיעה ליום הלימודים הראשון שלה. היא מתקשה למצוא את מקומה בכיתה והילדים לא מאפשרים לה להשתלב בקלות. היא מתחברת לאלם, בן כיתתה האתיופי, אך הידידות הזו גובה ממנה מחיר חברתי.  אלם ואוליביה נותרים מנודים, לבד אך יחד. סיפור על זרות, על חברות ועל בית. 

פקודה+ -1
Level -1 11 300dpi.png

קומה 1-

pic 106789 a.png

פקודה

בימוי: מיכה אמיתי, המכללה האקדמית ספיר, תיעודי,

2019, 12:08 דקות

בימוי: איציק זוארץ, מנשר, עלילתי, 2019, 13:44 דק'

יום ברכבת מביא לפגישה לא צפויה עם מוסטפא, איש הניקיון של השירותים בקומה 1- בתחנת "יצחק נבון" בירושלים, פגישה המאפשרת בחינה של נקודות השוני והדמיון בין שני הצדדים. השיח שמתפתח במהלך היום מחפש דרכים לגעת בחברתי, בפוליטי, בדתי, ובעיקר באישי. סיפור החיים המורכב נחשף לאיטו, ועמו נרקמים חוטים סמויים בין קצוות רחוקים אך קרובים כל כך.

על פי פקודת מדינת ישראל, רון מתגייס לצה"ל. הוא רק מציית לפקודות.

שדה של מבט מערבי+תם הטקס
the_ceremony.jpg

תם הטקס

בימוי: זיו הרמלין-שד"ר, אוניברסיטת תל אביב,

עלילתי, 2019, 13:00 דקות

בבוקר טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה מגלים חברי קיבוץ שרידים כי ניצולת השואה האחרונה בקיבוץ מתכוונת להתחמק מעדותה בטקס. כדי להציל את הטקס, יוצאים ילד מבני המשק ונכדתה העירונית של הניצולה אל הספרייה שבה היא מתבצרת, בניסיון לשנות את דעתה, אך עד מהרה מתברר להם, בין מדפי הספרים, כי יש סיפורים שטרם שמעו, וכי האדם חשוב מן הטקס.

שופטים FULL 300DPI.jpg

שדה של מבט מערבי

בימוי: עדן מוסלאוי, סמינר הקיבוצים, היברידי,

2019, 05:41 דק'

מבוסס על סיפור אמיתי. בשנת 1993, במהלך מלחמת האזרחים באיוד (Ayod) שבדרום סודן, צולמה התמונה "The Starving Child and Vulture" על ידי קווין קרטר, צלם פרילאנסר שצילם במדינות שונות באפריקה. התמונה התפרסמה בעמוד הראשון של הניו יורק טיימס ומאז הייתה לסמל ברחבי העולם, הוצגה בתערוכות, וזיכתה את קרטר בפרס פוליצר. קרטר מתראיין לאחר קבלת הפרס ומואשם שהשאיר את הילד הגווע לגורלו לאחר צילום התמונה.

המעבר, כשתגדלי תביני
picture 4.jpg

כשתגדלי תביני

בימוי: גומאן דראגמה, בצלאל, וידאו ארט, 2019, 13:00 דקות

העולם הדתי עליו גדלתי השתנה לגמרי כשהתבגרתי. במהרה הבנתי שכל מה שגדלתי עליו היה מה שההורים והחברה גרמו לי להאמין בהם. בתור נערה ביקשתי לבדוק את העולם הרחב אך כמה שניסיתי לברוח מהעבר, המציאות החזירה אותי אליו.

Moving_photo_1.jpg

המעבר

בימוי: עומר בן דוד, אוניברסיטת תל אביב, תיעודי,

2019, 21:00 דק'

שמרית, עדי ומוסא הם שלושה חברים טובים ושותפים בהוסטל לאנשים עם מוגבלות שכלית. השלושה נאלצים להתפזר לדירות נפרדות. תהליך המעבר חושף אותנו לעולמם הקסום, ומעלה שאלות בנוגע לדרך שבה אנו תופסים אנשים בעלי מוגבלויות.

bottom of page